KAMPANIE
REKLAMOWE
Każda złotówka dobrze wydana.
Każdy z portali social media to potężna baza danych o zainteresowaniach i zachowaniach użytkowników. Pozwala to stworzyć kampanię reklamową, która trafi dokładnie w ich gusta i przyniesie doskonałe wyniki.


jak działają kampanie
REKLAMOWE?


Analizujemy Twoje cele, klientów i branżę
Dzięki temu nasi specjaliści zdobędą wiedzę, na podstawie której doradzą najlepsze rozwiązania i opracują strategię zgodną z Twoimi celami biznesowymi.

Wspólnie określamy cel
Wizja to pierwszy krok do sukcesu.
Pomożemy Ci przekuć ją w jasno określony cel marketingowy, który da Twojej marce najwięcej korzyści.

Tworzymy strategię
Znając cel, można ruszać w drogę.
Na tym etapie ustalimy optymalne serwisy social media, harmonogram promocji, ilość materiałów i budżet.


Produkujemy zdjęcia i filmy
Światło. Kamera. Akcja.
Tworzymy materiały na podstawie scenariuszy napisanych pod konkretne lejki sprzedażowe.
Montujemy i wzbogacamy je o animacje, aby jeszcze lepiej przekazać to, co najważniejsze.

Precyzyjnie targetujemy
Nie ma nic gorszego niż film, którego nikt nie obejrzy. Dzięki pracy z najnowszymi algorytmami materiały zobaczą Twoi potencjalni klienci. Każde wyświetlenie zyskuje znaczenie.
Przypominamy się zainteresowanym
Analizując dane przypominamy się zainteresowanym klientom i prowadzimy ich do celu wyświetlając kolejne materiały remarketingowe.

Dostarczamy wyniki
Na bieżąco monitorujemy kampanię, aż uzyskamy satysfakcjonujące wyniki. Zyskujemy istotne dane na przyszłość.

Czy dotrę do swoich klientów?
Liczba użytkowników na portalach social media przekroczyła 3.5 miliarda. Jest to ponad połowa ludzkości - wliczając w to eskimosów, plemiona afrykańskie i amazońskie. Z tego 2.38 miliarda ma konto na samym Facebook. Dlatego nieważne kim są Twoi klienci, na pewno mają konta w Social Media.
Klikam już przycisk "Promuj post", po co mi agencja?
Dlaczego mam się reklamować w Social Media?
Dzisiejsza reklama w social media daje nawet małej firmy więcej możliwości niż kampanie reklamowe za miliony złotych sprzed paru lat.
Czym się różni reklama w Social Media od tradycyjnej?
Najłatwiej będzie to omówić na prostym przykładzie. Załóżmy, że prowadzisz sklep z gitarami.
-Metoda tradycyjna.
Zamawiasz banery reklamowe, plakaty i ulotki którymi zarzucasz swoje miasto i okolicę. Zobaczy je mnóstwo przypadkowych osób, ale nigdy nie dowiesz się kto je ogląda, co sobie pomyślał i czy jest zainteresowany. Jesteś ograniczony do szukania na ślepo i działania na wiarę.
-Metoda współczesna.
Algorytm Social Media znajdzie dla Ciebie potencjalnych klientów. Tych, którzy interesują się gitarami, którzy grają lub się uczą. Pokaże im reklamy, który są dokładnie sprecyzowane pod ich gust. Będziesz mógł pokazywać inne gitary miłośników metalu, a inne wielbicielom klasycznego rocka.
Nieważne, gdzie prowadzisz sklep, algorytmy mogą szukać Ci klientów na całym świecie. Albo lokalnie, Twój wybór. Jednocześnie dostaniesz mnóstwo informacji o ich zachowaniach i reakcji, dzięki czemu dowiesz się co działa, a co nie - nie tylko w kampanii reklamowej, ale także w Twojej firmie i ofercie. Jeżeli ktoś wyrazi zainteresowanie twoim sklepem, będziesz regularnie mu się przypominać i przybliżać ich do zakupu.
Jest to bardzo podstawe omówienie temat, ponieważ temat marketingu w Social Media jest bardzo rozbudowany i dynamiczny. Portale i algorytmy z dnia na dzien stają się coraz potężniejsze i już teraz potrafią przewidzieć wiele sytuacji lepiej niż ludzie - nawet rozwód użytkowników. Przyszłość reklamy to na pewno internet, dlatego warto jak najszybciej budować tam swoją pozycję. Inaczej zostaniesz w tyle.
Na jakich portalach będzie promowana moja firma?
Pracujemy na największych portalach świata, czyli na Facebook, Instagram, Youtube i LinkedIn.
FAQ