Academia
Nautica
Academia Nautica to jedna z najbardziej utytułowanych szkół żeglarskich i motorowodnych w Polsce. Od 1986 roku wyszkolili z sukcesem dziesiątki tysięcy absolwentów i obecnie uczą największą ilość kursantów w Polsce. Świadczą usługi także dla instytucji i służb państwowych, w tym tych najbardziej wymagających.
Strategia i Logotyp
Dzięki analizie docelowej grupy klientów oraz konkurencji na rynku stworzyliśmy strategię dla marki, dzięki której ma szansę przejąć dla siebie niezagospodarowaną niszę. Na podstawie strategii opracowaliśmy nowy logotyp oraz założenia identyfikacji, komunikacji, promocji i oferty.
Przy tworzeniu logotypu braliśmy pod uwagę założenia strategiczne na najbliższe lata. Dlatego stworzyliśmy logo, które się będzie dobrze prezentowało na wszystkich materiałach promocyjnych, a co najważniejsze - na żaglach floty Academia Nautica.


Nowa strona www
Po zbadaniu potrzeb klienta, zdecydowaliśmy się stworzyć stronę na platformie WIX. Pozwoliło nam to uzyskać maksymalne korzyści przy zakładanym budżecie oraz dało klientowi możliwość łatwej edycji informacji na stronie z dowolnego komputera.
Nowa strona posiada także wbudowany system rejestracji, płatności i komunikacji z klientami.
Zintegrowana aplikacja na telefon pozwala nadzorować zapisy i płatności kursantów z dowolnego miejsca na świecie, co jest bardzo ważne w branży szkoleń żeglarskich i motorowodnych.
Spytaj o stronę dla siebie!
Napisz na contact@rekhouse.pl albo zadzwoń pod 791-33-70-66
Autorzy sukcesu
Ania Rek | Co-Founder & Art Director
-
Absolwentka Akademii Filmu i Telewizji. Specjalizuje się w holistycznym podejściu do marek pod kątem wizualnym. Zarządza zespołami odpowiedzialnymi za produkcję fotograficzną, filmową, graficzną i animacjami.
-
Współpracowała z takimi markami jak Enea, Galeria Młociny, Kwiat Jabłoni, Motel One, Perfect Gym, Primark, Sukces Pisany Szminką.
-
Miłośniczka dobrego jedzenia, architektury wnętrz i szeroko pojętego piękna.
Kuba Gołębiowski | CEO & Marketing Specialist
-
Doświadczony w budowaniu i zarządzaniu zespołami zajmującymi się budowaniem marki, marketingiem internetowym, eventami, produkcją filmową i stronami internetowymi.
-
Współpracował z takimi markami jak Artis Wellness Club, Edunation, Enea, Kwiat Jabłoni, Korporacja KGL, Motel One, Perfect Gym, Primark, Warsaw Security Forum. Oprócz pracy z dużymi markami uwielbia budować nowe od podstaw.
-
Pasjonat nauki, historii, żeglarstwa, muzyki i ekonomii behawioralnej.