Przychodnia Powiśle
Warszawskie centrum medyczne Przychodnia Powiśle poprosiło nas o całościową opiekę marketingową i wizerunkową nad firmą.
Głównym celem było stworzenie nowoczesnej marki medycznej, a następnie dostosowanie komunikacji do dzisiejszych standardów i pozyskanie nowych pacjentów.
Po przeprowadzeniu audytu stworzyliśmy strategię na komplementarne działania, które stworzyły nowoczesną i przyjazną pacjentowi przychodnię.
Identyfikacja
Pierwszym etapem było stworzenie nowej nazwy i logotypu, który będzie reprezentował charakter firmy i stanie się podstawą pod wszystkie przyszłe działania.
W tym celu zmieniliśmy nazwę z Drag-Med na Przychodnia Powiśle i opracowaliśmy identyfikację graficzną dostosowaną pod dzisiejsze kanały komunikacji, w tym oczywiście social media.
Strona internetowa
Następnym etapem było stworzenie nowej strony internetowej, która stała się wizytówką marki.
Strona została uruchomiona ze wszelkimi potrzebnymi narzędziami analizującymi ruch i zainteresowanie, dzięki czemu jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować efekty naszych działań i reakcje pacjentów.
Stronę można zobaczyć pod adresem www.przychodniapowisle.pl

Filmy i zdjęcia
Wykonujemy na bieżąco zdjęcia i filmy które mają szerokie zastosowanie w materiałach digital i print.
Digital signage
Wprowadziliśmy do recepcji ekran z animacjami digital signage, dzięki czemu możemy niezwłocznie modyfikować informacje prezentowane pacjentom.
Materiały print
Zaprojektowaliśmy szereg materiałów print:
wizytówki, harmonogram pracy lekarzy, materiały dla recepcji, fartuchy dla personelu, identyfikatory.
Wnętrze
przychodni
Opracowaliśmy projekt wnętrza, który jest zgodny z identyfikacją graficzną i bieżącymi trendami.
Wspieraliśmy radą zarząd w trakcie przeprowadzania remontu, co pozwoliło uzyskać wnętrze nie tylko funkcjonalne, ale także atrakcyjne wizualnie na zdjęciach i filmach.
Standardy obsługi
klienta
W trakcie analizy drogi pacjenta w przychodni zauważyliśmy elementy wymagające poprawy w zakresie obsługi klienta.
Pomogliśmy zarządowi przeprowadzić cykl szkoleń, dzięki czemu wzrosło zadowolenie pacjenta i zwiększyła się retencja.
Przyszłość
Po stworzeniu powyższej podstawy wizerunku i komunikacji, współpraca Rek House z Przychodnią Powiśle zaplanowana jest na parę lat do przodu.
Będziemy na bieżąco dodawać następne zrealizowane projekty.
Spytaj o marketing dla siebie!
Napisz na contact@rekhouse.pl albo zadzwoń pod 791-33-70-66
Autorzy sukcesu
Ania Rek | Co-Founder & Art Director
-
Absolwentka Akademii Filmu i Telewizji. Specjalizuje się w holistycznym podejściu do marek pod kątem wizualnym. Zarządza zespołami odpowiedzialnymi za produkcję fotograficzną, filmową, graficzną i animacjami.
-
Współpracowała z takimi markami jak Enea, Galeria Młociny, Kwiat Jabłoni, Motel One, Perfect Gym, Primark, Sukces Pisany Szminką.
-
Miłośniczka dobrego jedzenia, architektury wnętrz i szeroko pojętego piękna.
Kuba Gołębiowski | CEO & Marketing Specialist
-
Doświadczony w budowaniu i zarządzaniu zespołami zajmującymi się budowaniem marki, marketingiem internetowym, eventami, produkcją filmową i stronami internetowymi.
-
Współpracował z takimi markami jak Artis Wellness Club, Edunation, Enea, Kwiat Jabłoni, Korporacja KGL, Motel One, Perfect Gym, Primark, Warsaw Security Forum. Oprócz pracy z dużymi markami uwielbia budować nowe od podstaw.
-
Pasjonat nauki, historii, żeglarstwa, muzyki i ekonomii behawioralnej.