Przychodnia Powiśle_mockup2.jpg

Przychodnia

Powiśle

Warszawskie centrum medyczne Przychodnia Powiśle poprosiło nas o całościową opiekę marketingową i wizerunkową nad firmą.


Głównym celem było stworzenie nowoczesnej marki medycznej, a następnie dostosowanie komunikacji do dzisiejszych standardów i pozyskanie nowych pacjentów.

Po przeprowadzeniu audytu stworzyliśmy strategię na komplementarne działania, które stworzyły nowoczesną i przyjazną pacjentowi przychodnię.

Zakres Działań

Nasze działania rozpoczęliśmy od audytu i obserwacji. Zaplanowaliśmy szereg holistycznych działań, na które złożyły się:
 

  • naming

  • stworzenie identyfikacji wizualnej

  • zaprojektowanie nowej strony internetowej

  • wykonanie sesji zdjęciowej pracowników

  • nagranie i zmontowanie filmu

  • stworzenie materiałów digital signage

  • zaprojektowanie materiałów print

  • zaprojektowanie wnętrza przychodni

  • bieżąca obserwacja działań

quote.png

Od kiedy przekazaliśmy całość naszych działań marketingowych Rek House nasza przychodnia notuje regularny wzrost pacjentów i jest coraz lepiej oceniana.

Hanna Białecka - Banaś

Przychodnia Powiśle

3B6A0894.jpg

Naming i Identyfikacja

Pierwszym etapem było stworzenie nowej nazwy i logotypu, który będzie reprezentował  charakter firmy i stanie się podstawą pod wszystkie przyszłe działania.

 

W tym celu zmieniliśmy nazwę z Drag-Med na Przychodnia Powiśle i opracowaliśmy identyfikację graficzną dostosowaną pod dzisiejsze kanały komunikacji, w tym oczywiście social media.

Logo Drag-Med.
Logo Drag-Med.

Stare logo firmy.

Sygnet Przychodni Powiśle.
Sygnet Przychodni Powiśle.

Projekt wykonany przez Rek House.

Nowe logo Przychodni Powiśle
Nowe logo Przychodni Powiśle

Opracowane przez Rek House.

Logo Drag-Med.
Logo Drag-Med.

Stare logo firmy.

1/3

Strona internetowa

Następnym etapem było stworzenie nowej strony internetowej, która stała się wizytówką marki.

Strona została uruchomiona ze wszelkimi potrzebnymi narzędziami analizującymi ruch i zainteresowanie, dzięki czemu jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować efekty naszych działań i reakcje pacjentów. 


Stronę można zobaczyć pod adresem www.przychodniapowisle.pl

Filmy i zdjęcia

Wykonujemy na bieżąco zdjęcia i filmy które mają szerokie zastosowanie w materiałach digital i print.

PP_portret_3.png
PP_portret_2.png
PP_portret_1.png

Digital signage

Wprowadziliśmy do recepcji ekran z animacjami digital signage, dzięki czemu możemy niezwłocznie modyfikować informacje prezentowane pacjentom.

Materiały print

Zaprojektowaliśmy szereg materiałów print: wizytówki, harmonogram pracy lekarzy, materiały dla recepcji, fartuchy dla personelu, identyfikatory.

Harmonogram wersja 3_70x100.jpg
wizytówki_pp_propo.png
86746727_882781158829315_6837839809294106624_n.png

Wnętrze

przychodni

Opracowaliśmy projekt wnętrza, który jest zgodny

z identyfikacją graficzną i bieżącymi trendami.

Wspieraliśmy radą zarząd w trakcie przeprowadzania remontu, co pozwoliło uzyskać wnętrze nie tylko funkcjonalne, ale także atrakcyjne wizualnie na zdjęciach i filmach.

RH1_1066
RH1_1066

RH1_1104
RH1_1104

RH1_5145
RH1_5145

RH1_1066
RH1_1066

1/4

Standardy

obsługi klienta

W trakcie analizy drogi pacjenta w przychodni zauważyliśmy elementy wymagające poprawy w zakresie obsługi klienta.

 

Pomogliśmy zarządowi przeprowadzić cykl szkoleń, dzięki czemu wzrosło zadowolenie pacjenta i zwiększyła się retencja. 

Przyszłość

Po stworzeniu powyższej podstawy wizerunku i komunikacji, współpraca Rek House z Przychodnią Powiśle zaplanowana jest na parę lat do przodu. 

Będziemy na bieżąco dodawać następne zrealizowane projekty.

 

Zapytaj o

marketing

Dla siebie

Autorzy

sukcesu

Obserwujemy.
Projektujemy.
Wdrażamy.

Dlaczego my? Ponieważ nasz zespół to ludzie pełni pomysłów, z gromnym doświadczeniem i pasją do działania. Lubimy różnorodność, a trudne zadania to dla nas wyzwania. 

CEO & Marketing Specialist 

Jakub Gołębiowski

Doświadczony w budowaniu i zarządzaniu zespołami zajmującymi się tworzeniem marki, marketingiem internetowym, eventami, produkcją filmową i stronami internetowymi.

Specjalizuje się w holistycznym podejściu do marek pod kątem wizualnym. Zarządza zespołami odpowiedzialnymi za identyfikację graficzną, produkcję fotograficzną, filmową, graficzną i animacyjną.

Ania

REk

Co-Founder & Art Director