Przychodnia Powiśle

Warszawskie centrum medyczne Przychodnia Powiśle poprosiło nas o całościową opiekę marketingową i wizerunkową nad firmą.


Głównym celem było stworzenie nowoczesnej marki medycznej, a następnie dostosowanie komunikacji do dzisiejszych standardów i pozyskanie nowych pacjentów.

Po przeprowadzeniu audytu stworzyliśmy strategię na komplementarne działania, które stworzyły nowoczesną i przyjazną pacjentowi przychodnię.

Identyfikacja

Pierwszym etapem było stworzenie nowej nazwy i logotypu, który będzie reprezentował  charakter firmy i stanie się podstawą pod wszystkie przyszłe działania.

 

W tym celu zmieniliśmy nazwę z Drag-Med na Przychodnia Powiśle i opracowaliśmy identyfikację graficzną dostosowaną pod dzisiejsze kanały komunikacji, w tym oczywiście social media.

Strona internetowa

Następnym etapem było stworzenie nowej strony internetowej, która stała się wizytówką marki.

Strona została uruchomiona ze wszelkimi potrzebnymi narzędziami analizującymi ruch i zainteresowanie, dzięki czemu jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować efekty naszych działań i reakcje pacjentów. 


Stronę można zobaczyć pod adresem www.przychodniapowisle.pl

Filmy i zdjęcia

Wykonujemy na bieżąco zdjęcia i filmy które mają szerokie zastosowanie w materiałach digital i print.

Digital signage

Wprowadziliśmy do recepcji ekran z animacjami digital signage, dzięki czemu możemy niezwłocznie modyfikować informacje prezentowane pacjentom.

Materiały print

Zaprojektowaliśmy szereg materiałów print:
wizytówki, harmonogram pracy lekarzy, materiały dla recepcji, fartuchy dla personelu, identyfikatory.

Wnętrze

przychodni

Opracowaliśmy projekt wnętrza, który jest zgodny z identyfikacją graficzną i bieżącymi trendami.

Wspieraliśmy radą zarząd w trakcie przeprowadzania remontu, co pozwoliło uzyskać wnętrze nie tylko funkcjonalne, ale także atrakcyjne wizualnie na zdjęciach i filmach.

Standardy obsługi

klienta

W trakcie analizy drogi pacjenta w przychodni zauważyliśmy elementy wymagające poprawy w zakresie obsługi klienta.

 

Pomogliśmy zarządowi przeprowadzić cykl szkoleń, dzięki czemu wzrosło zadowolenie pacjenta i zwiększyła się retencja. 

Przyszłość

Po stworzeniu powyższej podstawy wizerunku i komunikacji, współpraca Rek House z Przychodnią Powiśle zaplanowana jest na parę lat do przodu. 

Będziemy na bieżąco dodawać następne zrealizowane projekty.

 

Spytaj o marketing dla siebie!

Napisz na contact@rekhouse.pl albo zadzwoń pod 791-33-70-66

Autorzy sukcesu

Ania Rek | Co-Founder & Art Director

        Absolwentka Akademii Filmu i Telewizji.
     Specjalizuje się w holistycznym podejściu do marek pod kątem wizualnym. Zarządza zespołami odpowiedzialnymi za produkcję fotograficzną, filmową, graficzną i animacjami.

        Miłośniczka dobrego jedzenia, architektury wnętrz i psów.

Kuba Gołębiowski | CEO & Marketing Specialist w Rek House 

 

        Doświadczony w budowaniu i zarządzaniu zespołami zajmującymi się budowaniem marki, marketingiem internetowym, eventami, produkcją filmową i stronami internetowymi. 

        Współpracował z takimi markami jak Artis Wellness Club, Edunation, Enea, Kwiat Jabłoni, Korporacja KGL, Motel One, Perfect Gym, Primark, Warsaw Security Forum. Oprócz pracy z dużymi markami uwielbia budować nowe od podstaw. 

        Pasjonat nauki, historii, żeglarstwa, muzyki i ludzkiego behawioryzmu.

Home      Baza wiedzy     Portfolio     Strony www     Social Media     Multimedia     O nas     Kontakt

+48 791 33 70 66

+48 725 80 36 19

  • Biały Facebook Ikona
  • Biały YouTube Ikona
  • Biały Instagram Ikona

Znajdź nas i bądź na bieżąco

© 2020. Rek House. All rights reserved.